maandag 2 april 2012

Mama kwijt, vervolg

Van het prentenboek 'Mama Kwijt', is nu ook klaar, Haas en Beer. Alleen Kikker zit nog in de verrekijker.











Mijn volgende project wordt:
'Ik voel een voet!', van Maranke Rinck en Martijn van der Linden.
Een geweldig prentenboek.
Niet alleen de illustraties zijn super, het verhaal is ook heel erg leuk en origineel. Ik weet nog niet met welk dier ik ga beginnen, de schildpad of de vogel.
Voor elke kleuterjuf is dit boek een aanrader!! Maranke en Martijn hebben samen nog meer prentenboeken geschreven en getekend. Stuk voor stuk prachtboeken.






4 opmerkingen:

  1. Wauw, echt prachtig! Ik heb een verteltas gemaakt over dit boek :) om samen met de kleuters te bekijken!
    Vond je werk zo mooi, dat ik die foto heb laten bedrukken op een puzzel ^^ hopelijk vind je dat niet erg?
    er komt nog een blogpost over op mijn blog en ik zal zéker jouw blog vermelden want je maakt geweldige dingen!! doe zo verder

    ik ben alleszins grote fan!
    grtjs Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PRACHTIG! Als oma wil ik graag deze handpoppen maken voor mijn kleinzoon. Heeft/verkoopt u misschien het patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Verkoopt u de patronen? Zou ik graag maken voor de peuters op mijn werk.

    BeantwoordenVerwijderen